Jak odzyskać pieniądze za odwołany lot? Mec. Alicja Wasielewska w Radiu Zet!
20.04.2021
Zwrot pieniędzy za odwołany lot to popularne zagadnienie w dobie pandemii. Co może zrobić pasażer w sytuacji, w której przewoźnik, mimo odwołania lotu, nie chce zwrócić środków?
„Gdy klient zgłasza chęć otrzymania zwrotu pieniędzy i nie otrzymuje ich, powinien złożyć reklamację. Przewoźnik ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi. Jeśli w tym czasie przewoźnik jej nie udzieli, przyjmuje się, że reklamacja została uznana” – wyjaśnia mec. Wasielewska. „Na dalszych etapach pomoc może Rzecznik Praw Pasażera. Całe postępowanie z jego pomocą odbywa się drogą internetową” – dodaje.
To temat ważny i bardzo aktualny. Warto wiedzieć, co można zrobić!
WYSŁUCHAJ NAGRANIA, W KTÓRYM MEC. WASIELEWSKA WYJAŚNIA, JAK ODZYSKAĆ PIENIĄDZE ZA ODWOŁANY LOT!
Wspieramy m.in. branże: